Glad påsk

Detta inlägget skulle igenkligen skrivits igår men hadde inget internet då. Ni får ta det som dte blir :)

Fia var här på dagen blev inte mkt vättigt gjort men alltid trevligt med sällskap :)
Senare på dagen bakade jag hallonmuffins dom blev faktiskt riktigt goda :) Spesielt när dom var varma :) Senare på kvällen fick jag för mig att åka inliens till sandviken och kolla/fota solnedgången. Massa najs! Inlines raggy musik och solnedgång kan det bli bättre ? :D Det kan det faktiskt för när jag väll var framme ringde Becca så snacka med henne hela vägen hem =D massa najs! Och föresten har jag sått fröna nu dom tar sig riktigt bra :D

Slänger in ett par bilder från gårdagen:D








Puss hej// Livsnjutare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0