Hej :)

Nu är jag nyss hem kommen från mormor :) Och Sarah har nyss åkt. Fick ett påskägg av mormor och morfar med 500kr. Det var vällbehövliga pengar! Ska till göteborg med Lina på söndag och se Clas Malmberg (stavning?) Typ stand up. O shopa lite tror jag :). Iallafall när marcus kommer hem med ägg så ska här bakas :D Ska bli mera muffins, Har fått bak mani ;D Lägger in bilder på det vi baka igår.  Vi fota öven en hel del kommer upp bilder efter hand, Blir ingen foto med edvin idag blir nästa helg istället har fullt upp. Massor av läxor att jobba ikapp och sånt. Och så måste jag tipsa alla om Markus Fagervall., han är för go ju, Åh brolle har fått en konkurent. Jag har nog en förkärlek för norrlänningar.






Puss hej // Solskensoptimist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0