Uppe med tuppen! eller ?

Vaknade lite innan tolv av att maten var klar. :) Vilken survis! Det lär man sakna när man flyttar hemifrån. Ingen som väcker än och maten står på bordet. Äntligen har Marcus och pappa lovat att hänga med mig till skövde i eftermiddag och köpa en mini pc. Gud vad jag har längtat efter att få köpa den. Eftersom inte jag har något körkort och alla är så sjukt lata och inte orkat hänga med mig innan. Men nu ska dte äntligen bli av Wihooo :D Snart är det iallafall dags för mig att klä på mig och gå ut med hunden. (sitter i pyamas)

Jag kan inte få nog av denna låten<3 Än så länge är jag för otecknisk för att få den att synas på sidan men ni kan ju klicka på länken om ni har lust och tid! :D

http://www.youtube.com/watch?v=2FWc1qZ_Ajg

Puss och kram // En glad skoförbrukare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0