God natt =)

Dags o sova snart skulle jag tro ska räkna matte hela förmiddagen imorgon.  . lite lagom kul sådär. . Mamma har lovat och hjälpa mig för har kört fast totalt bland alla siffrorna och bokstäverna, Förstår inte ens varför man ska blanda in bokstäver i mattematik, Blir ju alldeles för krongligt för en sån liten parvel osm mig då. . Men en helt okej kväll har det varit :) Vid tio ungefär var vi vid macdonalds och min söta lilla broder bjöd laget runt på hamburgare + glass Yummi sånt vil vi ha mer av! Men nu värkar alla ha dratt sig tillbaka och fått besök av john blund.  Bara jag som sitter här mitt i natten med bilbo brevid mig och cardhu på golvet. Och jag har fortafarnde inte kunnat slitia mig ifrån billie the visions and the dansers så dom håller mig med sällskap här i vindermörkret! Massa mys //En Solskensoptimist





Förövrigt så längtar jag till våren och så snart studiebidraget kommer så ska jag införskaffa hjärtsolglasögon yummi

På bilden ett par från topshop och en skit söt klänning :)





Kommentarer
Postat av: Jess the Mess

Åh.. Sånn klänning vill jag ha.. Vart ifrån? Topshop den med? :)

2009-02-12 @ 15:18:59
URL: http://sugarless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0