I väntan på John Blund.

Det är alldeles tyst. Inte en kotte är vaken förutom jag känns det som.  Hör inga billar utifrån, på msn är det nästan inga kvar. Vovven ligger och sover så sött på sin kudde. Och imorgon/idag måste jag upp tidigt för ska hinna fixa lite saker innan det bär av till storstan. Ska hänga med stina som ska köpa löshår åt sig och sin syster på Salong Safari i Götet. Och  sedan på kvällen ska vi ha c-kväll, massa mys. Hoppas jag inte blir alldeles för förkyld bara, känner mig trött i kroppen och sådär "tycka syns om mig" . Och om jag orkar ska jag lägga in lite nytt på tradera hadde jag tänkt mig men får se. Har en hel del jag behöver bli av med och lite extra pengar vorre ju inte helt fel. Min plånbok skriker efter pengar. Har några Meandi plagg jag tänkte lägga upp dom brukar gå ganska så bra :) Och matten som jag tjatat om i flera dagar har jag inte kommit någon vart med alls. Har inte ens öppnat boken om jag ska vara ärlig. Det känns som hela matte A kursen kommer att skita sig. .  mindre bra. . Är bara rädd för att få för många IG har ju redan det i engelska. Risken för att bli avstängd har etsat sig fast och får en bara att känna sig mer strässad.  . Men tyvär hjälper det mig inte att få tummen ur och börja göra matte nä  utan tvärt om. Som någon slags protest som man inte ror för. . .  Men som sagt allt ordnar sig till slut :) En förkylning och matte får ju inte göra livet surt för en heller det gäller o tänka positivt :) Men nu ska jag bara dricka upp min kopp med choklad och sedan hoppa ner i sängen och vänta på att John Blund kommer och hälsar på.

Puss och kram // En förskyld Solskensoptimist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0