Jag har ett stort och vackert hus där rummen sveper sig i ljus.

En blommig stol med gröna armstöd, lite låg men får duga, Jennys föräldrar är här så dom sitter i vardagsrummet och spelar något frågespel med min lilla familj, vi har nyss ätit tacos så min data stol blev kidknappad och plaserad i köket. Förövrigt så har jag äntligen räknat lite matte inte mkt men ändå . . .  Lite är ju alltid bättre än inget intesant? Vi var även och handla förut. Lördagsgodis Yummi! Och så flängde vi runt för att leta efter corn (stavning) till tacosen. Och så köpte jag tulpaner :) Alltid lika mysigt att ha på köksbordet. Och en ny kniv att snitta blommor med. Den jag hadde innan var så jäkla utsliten och slö så det var efterlängtat =) Nu ska jag gå och natta Kidzena fortsätter skriva senare :) 

Tbx :) aså fan vad söta dom är när dom sover <3 Blev medlem på Blogglista.se förut med :P har inte riktigt greppat hur hur det fungerar än men det ordnar sig nog :) Så ni får gärna klicka på den där knappen på sidan där det står blogglista.se på ^^, Nu ska hag till Fia och nanna där =) massa mys >.<

Ha en bra alla hjärtans dag föresten :)

Puss och kram från en solskensoptimist



Känner att det blivit mkt ego bilder men skit samma här får ni  några till  x)



Kommentarer
Postat av: Jenny

det finns även bloggkoll.se...tror den är lite enklare. denna verkar krånglig x)

2009-02-14 @ 23:55:15
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: ANONYM?

Ofta man kommenterar Anonymt men ändåså skriver in url XD

2009-02-15 @ 01:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0