Liten Flicka stora planer.


Är jag den ända som redan vet vad jag vill här i livet? Visst. Klart jag tar en dag i taget men ändå det är alltid kul o drömma, längta, fantisera ihopp vad man vill göra. Att ha ett mål en dröm som man vill nå upp till får en att bli motiverad! Det behöver inte va något stort.  jag har en klar bild i huvudet på hur jag vill ha det.  klart den kommer ändras byggas till och en del lär ju raderas med. Men en sak är iallfall säker jag längtar till dom där vardagsyslorna i mit första aldeles egna hem. Jag vill göra allt det där som man antagligen kommer tröttna på ganska snabbt.  Få laga mat själv diska städa i sin aldelses egna lya, Bjuda hem kompisar på fika ta in posten betala räkningar allt det där vill jag ha. Resa och jobba några år sedan stadga sig skaffa kidz och vovve marsvin och blöjor. Mata hungriga magar med purér, rasta hunden, grädda pannkakor. Åhh gud vad jag längtar. . . Men en så länge får jag nöja mig med mitt lilla rum och rosa skrivbord. men det är ju inte helt fel heller

Puss och kram//En solskensoptimist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0