Natt promenad.

Kom hem från fia för inte så länge sen. Klockan är lite efter tre och jäklar vad kallt det var ute! Mötte inte en ända människa eller bil på hela vägen.  Seriöst var är alla ? Och på msn är det nästan inga heller. . . Men skola imorgon då . . Känns ju sådär lagom gött Hmmf . . Kul o träffa folket igen men. . Är inte så sugen på att börja gå upp kl 6 igen .. Inte nu när man är van vid helt flippade tider. Men ja ush finns en som jag värkligen längtar efter  . . Seriöst skulle ofra allt för dig typ . . Har ingen lust att gå och lägga mig själv. . Gaah vackra varelse! Jag tänker på dig dag som natt! <3 Nä nu är det la allt dags för mig att krypa ner under täket då för gash vad trött jag är!. . God natt alla söta där ute =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0