Nicotext :)

Dags för litte boktips tycker jag allt :) Och från nicotext såklar älskar böckerna därifrån :)
Häe är några av mina favoriter man kan varken sluta läsa eller skratta :) Piggar upp vilken tråkig vardag som hälst :)

Fins på Kitsch.se för 99.00 kr respektive den i mitten 125.00 Helt klart värt pengarna :) Jag lovar att ni kommer älska dom

Dem två första är om onödigt vetande och den tredje om puckon folk som inte riktigt tänkt innan dom agerat som sagt. :) Och som sagt skadelglädje är den bästa glädjen :)



På kitsch.se har dom även dom här underbara telefonerna! En hamburgaretelefon är ett måste enligt mig! Jag gillart, Yummi! 300 Kr och är lätt värt pengarna enligt mig :) Kolla in sidan jag lovar att ni hittar något ni gillar :)

Remember Juno?
"Can you hold on for a second? I'm on my hamburger phone. It's just like really awkward to talk on."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0