Parlinotomtar och dyr choklad.

Har inte vart hemma sen igår förmiddag, Om man säger så, jag hadde inte världens bästa uppvaknande igår. Vakna lite innan åtta av att två små juveler roppa "mamma, mamma, mamma". Och eftersom jag tydligen var den ända hemma i huset förutom dom så fick ju jag såklart gå upp och göra frukost åt dem. Inte det man är allra piggast på när man sommna vi tre kvällen innan. ( jag hadde tydligen blivit tillsagt att passa dom vilket jag inte minns?!) Men iallafall vid halv tolv bar det av  till skövde för att sedan vidare till götet. Det var nog den snabbaste resan till göteborg jag vart med om iallafall. Vi syselsatte oss på tåget med att snacka om mord, lik, babys och skola. Det var någon läskig snubbe som satt och iaktog oss hela resan . . . Han titta på oss i ungefär fem minuter sedan skrev han några rader, titta på oss och sen skrev igen. .  känndes som han antekna vad vi sa, lite skumt sådär :P Och sen lärde jag mig vika skjortor av sedlar ^^, alltid lika bra att kunna  =). Men iallafall väll nere i götet så gick vi först upp till Safari för att köpa löshår och sedan till nordstad och kollade runt :) När vi var på mcd och spanade ner mot allt förbi passerande folk såg vi att nästan alla bar runt på parlino tomtar vilket vi med bestämde oss för att leta reda på källan till. Efter vi ätit klart började tomte jakten och vi fan två lastbillar som dela ut tomtar så jag fick med mig 3 stycken hem en vardera till kidzen och en till mig som står så fint på skrivbordet. Men efter det gick vi och köpte faktum tidning av en liten gullig litten snubbe med hund. Han blev gätte glad :) Inte för att tidningen är något för mig men ändå vad är 40 kr för oss? Nu ska inte ni behöva lyssna på allt vi gjorde men iallafall eftersom min pappa skickade med mig lite pengar (jag hadde inte ett öre) så kom jag iallafall hem med en tröja från topshop (Jag älskar den!!), Massa hårspännen till kidzen, En kökshanduk med muffins en sån där "doft grej" i förm av muffins som luktar vanlilj, en muffins "väska" Och värmehjärtan till kidzen =). Sen bar det av hemåt efter ett littet stopp på 7eleven oxh köpte choklad och dricka (jäklar vad det är dyrt där!!) Tågresan hem var något segare men iallafall. När vi kom till stan köpte vi med mat och hem till stina för att sätta i hennes löshår och se film mm. Hela kvällen gick viserligen åt att kolla på gammla bilder försej men dte var jäkligt kul x) Gud vad man såg ut i högstadiet xD Men iallafall vi somna runt 3 och vaknade hyfsat tidigt ändå, Helt okej fredag :)



Före                                                                             efter








Kommentarer
Postat av: jane

KRAM PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!!

Hoppas att ni får en underbar dag.

ska vi premurera på varann d¨å?

2009-02-14 @ 13:51:58
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ha en bra alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 13:52:40
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: sabina

Vilken skillnad på före och efter bilderna :) älskar efter håret

2009-02-14 @ 20:10:50
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0