Sen kväll. . . Igen

Att sova vore ju kanske en bra lösning på tröttheten? Ligga o mysa under zebra täcket istället för att sitta här o gäspa låter ju som en hel frän ide?! Men njaa det får man ju inte ut så mkt av .. Eller a det får jag inte av att sitta här heller men men . . Sova är överskattat. På radion spelar Johnny Cash. . . Det är vad som strömmar ur mina högtalare för tillfället.. JOch mums på asiajams nya kläder maha drägel . . Jag vill baka gulliga små muffins och bjuda vackraste på  Alla sover nästan bara Oskar som är social på msn men det är ju inte helt fel  Tandläkaren idag då känns så där lagom skoj o ha någon som tittar i käften på en Ushh sånt gillar vi inte . . Men tänk er att det är sommar sol och sådär lagom varmt i vattnet. Ett gäng sköna kompisar grill och gitarr. Mashmallows cider och glatt humör ohh mumma kan det bli mkt bättre? Asa gud vad jag längtar! Så jäkla pepp inför sommaren! Men det har varit ganska fint väder dem senaste dagarna ändå snö men ändå varmt J tror det var i förgår eller något. Var ute och gick med Wiktor på kvällen (haha det lät som han var en hund x) ) Men i alla fall jäklar vad det snöa då och såna där stora vita fluffiga flingor  Och mitt interner/msn är inte o leka med man lågags ut hela tiden jäkligt stlörande :/ På tall om något helt annat visste ni att det finns höns som lägger gröna ägg? Men nu ska i alla fall jag sova J Puss och kram // En solskensoptimist

Texten skulle igenkligen upp i natt men internett övergav mig så ja ni får låtsas



Klänning från asiajam inte helt fel va eller vad tycker ni ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0