Som en påse karameller.

Här strövar jag omkring i alla regnbågens färger, Jag gillar det men ingenting man går till skolan i karnske men jaoo ändå =) Matten är fortfarande inte klar men en liten bit på vägen =) Jag längtar till tisdag >.< Som vanligt :D Tisdagar är lätt bästa dagen i veckan :D Mina fingrar skriker efter blommor! Vi ska fortsätta repitera inför provet  V12 har jag för mig, Det är det ända provet jag någonsin varit nervös inför tror jag ;P Ivanliga fall blir jag överlycklig av ett G, Men Jag kommer bli besviken om jag bara får G på detta, Satsar lätt på mvg eller iallafall vg >.< Men iallafall snart sommar :D Har nog aldrig längtat efter sommaren så mkt som detta året x) Längtar till att få gå ut o shoppa sommarkläder :D Och har lovat mig själv denna sommaren att skaffa bikini och åka till stranden minst tio gånger :P Förra sommaren var jag bara där tre gånger och typ skjorts och t-shirt :P Men nu sitter jag här med levande ljus och tre underbara människor på msn :) Men iallafall ska upp kl 6 imorgon så dags att gå och lägga sig ^^, God natt alla söta :)

Och jag vet att mitt hår ser fail ut men hadde haft tupperat hår som jag bara borsta ut lite snabbt ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0