Du och jag är miraklet här.

Hej igen. Altså det har hänt så fruktansvärt mkt den senaste tiden har hafft föllt upp så gott som varje dag. Fort genom halva Sverige hit och det vart på festivaler och möjesparker. Träffat mängder av nytt folk och upplevt otroligt mkt nya saker.

Idag har jag vart i Lidköping Skara Trollhättan och skövde :) Shoppat Grillat och Träffat folk. Nu sitter jag här och käkar mig tjock på kakor :) Har även lovat att skriva att Evelina är bäst :D

Imorgon är det släkt kalas på söndag ullared på månas träffa folk och mera med mera :)

Ska börja vara aktiv här LOVAR :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är BÄST BÄST BÄST, mycket bättre än dig (a)

2009-07-18 @ 11:13:52
URL: http://evefuckinglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0