Tvättmedel.

Börjar bli avunsjuk på alla andras flyttkaus som utspelar sig när jag sitter fast. Jag vill med få packa i flyttkartonger och köpa lager av billigt tvättmedel på ÖB. Viil okså försöka klara mig själv och visa att jag kan ta ansvar. Köpa budgett flingor och damsugepåsar. Gah jag vill bli stor. ! Idag var jag iallfall med stina i skövde hon köpte tvätkort och muggar och annat skoj. Sånnt där man bli avis på! ..  Nästan så man vill gå och köpa lite pasta och fönsterengöring bara för att.

Puss hej !


Kommentarer
Postat av: Evelina

för det första: det var väl ja som skulle få köpa damsugarpåsarna? xD



för det andra: det där tvättkortet dök upp igen! va de inte tvättkorg? xD

2009-07-28 @ 03:59:04
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0