Midsommar

Nu är midsommar över för min del. Eftersom jag som stolt nykterist inte dricker ser jag inte syftet med att sitta ute och fryssa på någon av stanns alla gräsmattor. Jag trivs bättre här. Under ett varmt täcke och bra musik. Yummi! Jag lyckas fortfarande inte knopa ihopp en text, tillräkligt intressant för att skickas över till andra sidan ekvattorn. Det är vid sånna här tillfällen man värkligen inser hur pass ointressant liv man har. Men på något vänster ska väll även jag lyckas få till något att skicka iväg.

Idag var Lina här det bjöds på filmjölk. Hej och hå må jag säga. Sex liter filmjölk och mängder av karamellfärg resulterar till sådanna här bilder, se och njut!





fler bilder finns på min facebook ochh på min bdb :) Ni finner mig som kedjereaktion

Kommentarer
Postat av: Micke

Färgglatt =)



mvh

Mikael, Gaybloggar.SE

2009-06-24 @ 16:30:45
URL: http://soffpotatisen.blogspot.com
Postat av: Celena

Härliga bilder :D <3

2009-06-25 @ 00:17:13
URL: http://celineanglic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0