Sommarlov åh Sommarlov åh barnvakt åh matteböcker. .

Första dagen på sommarlovet firas med att vara barnvakt och slå första slaget i kampen om studenten!

Ja så var det dags och berätta var denna lilla smurfen haft för sig den senaste veckan, om man säger så här jag har max varit i denna härliga lilla stad Mariestad för att ta en eller två tupplurar, annars har min vecka utspelat sig i Lidköping, Göteborg och Skövde. Men vad gör detta när jag ändå ska vara i Mariestad ÄNDA till Onsdag, Mariestad är tråkigt, Mamma Mariestad är tråkigt! Mamma jag älskar mitt frittidskort, Mamma jag vill begravas med mitt frittidskort när tiden är inne! Mamma jag ska bli 100år och få brev av kungen.

Jag är kortthårig nu och min mamma tycker jag ser ut som en pumpa.

Förövrigt är jag bäst på att känna pengar! Den senaste månaden har jag lyckats skrapa in pengar på alla möjliga och omöjliga sätt medvetet och minre medvetet! Sålt ett dreads sett 350+ sättit i två extensions 600+ Fått materkättningen av skolan 250+ Fått pengar av min gammla matte lärare för att hon låna mina kläder 100+ Allt utan ajg har bett om det Mihii :D Men som vanligt är pengarna slut igen x)

Igår åkte min fruga till tahiland och det kommer vara tyst tyst tyst men han har ändligen erkänt att han är gay ett stort steg för Edvin ett litet steg för mänskligheten!

Jag har inget att berätta om mitt liv är ointresant

Elin tvinga mig skriva förävrigt är hon bäst *host*

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hittade dig på qx och blev faktiskt lite nyfiken,

var bara tvungen att kolla in din blogg.

Ehum, vet inte vad mer jag ska skriva faktiskt.

(Du är jävligt snygg) eheh.

Ha det bra!

2009-06-15 @ 12:35:53
URL: http://evefuckinglina.blogg.se/
Postat av: Edvin

Vad menar du medd att jag har erkänt?

Jag var bara i en gaybar.

OMEDVETET!



Du är gay...

2009-06-29 @ 07:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0