En ny dag, nya möjligheter!

Klockan är runt sex och jag skall strax kila iväg till Stina, och sedan cykla ner till stationen. Idag har vi mkt planer på kartan!  Vi ska fortsätta med dräkterna, köpa masker, fixa skylltar och mera. Lång helgen har vart riktigt gött. Msn hela nätterna plus dagarna (A) Ne men jag har faktiskt varit med Stina två kvällar och Lina en dag. Så hela helgen har ju inte används till det iallafall ^^, Som tur var =) Nästa helg blir det Göteborg och sedan på måndagen är det karneval ska bli sjukt kul! Och helgen efter det blir det piknikfestival i Göteborg =) Ne nu måste jag sluta skriva annars missar jag nog tåget eller något, Ni får ha det så bra =D kram // Den mangefike Des

Har föresten fått min skolavslutningsklänning nu x)


Kommentarer
Postat av: Celena (:

Grymt snygg klänning! :D

2009-05-25 @ 17:44:16
URL: http://celineangelic.blogg.se/
Postat av: Julia Rönnskog McAllen

älskar din hårfärg & superfin klänning! :D kram

2009-05-25 @ 22:57:48
URL: http://www.juliaronnskogmcallen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0