Fotografering.

Tänkte skriva lite om helgen och lägga ut litebilder från fotograferingen. :) Helgen har vart riktigt bra :) I torsdags var det majbrasan som gälde. Så vid sex tiden trippa jag iväg till stina och sedan vid sju ungefär bar det av ner till alhagen och mötte upp folk . :) Trevligt folk och rolig kväll :) Fredagen började med att jag sådde lite och bakade, Vid ett ungefär började jag gå ner till stan. Vid stationen satt Gick ut till piren ett tag och sedan till smedjehagen och fick saft o tårta! O sen skjuts hem, Vii var hemma en stund innan vi gick åkte ner till hamnen/piren igen o grillade. Massa najs :) Igår (lördag) Kom Edvin så han jag och Lina gick till sandviken och fotade massa :) Och sedan som dom här inatt. Lina Har nyss åkt hem. Och ikväll Blir det Grilla =D Och imorogn APU :D Puss hej // Livsnjutare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0