God morgon

Solen står redan högt på himlen och jag har nyss vaknat, På andra sidan väggen hör man hur familjen gör iordning sig och dem små bråkar om en filt. Vilka problem man har som liten. Intesant? Jag skal snart stiga upp och börja klä på mig, äta frukost, bortsa tänderna, packa lite inför ikväll, förbereda mig inför skolan helt enkelt. Det är första skoldagen på ungefär tre veckor känns, sådär.... Hmm lite läskigt? Idag är har vi hel dag med binderi, plus ett nationella som dom var tvugna att klämma in på lunchen. Åhh vad jag inte är pigg på att sitta en timma med matte. Haha vilken konstig mening det där blev x) Förlåt alla hur jag betedde mig på msn igår men aoo. Ikväll ska det iallafall bli hur kul som hälst =) Ska nanna hoss Sarah Wihoo =). Baka och hänga med på hennes teater.

"Vem vet vad som händer. Vem vet vad som kommer att ske? Vem vet vad som händer med Therése. Kom ut ikväll min sköna. Jorden snurrar som förut."

Jag lyssnar på en välldigt ego trippad låt men haha han är ju bra =) (Uno Svenningsson)



Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha tänkte samma sak om tjejerna när jag var i badrummet :P

2009-05-19 @ 15:25:10
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vill du få fler besökare? Du kan tjäna stora pengar på det! Detta hjälper dig mycket, klicka på länken och se mer. http://www.viraltrafik.se/?boysaygo

2009-05-19 @ 16:25:15
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0