Ser er inte längre.


Var tog alla vägen? För bara ett årsen var det alternativa både här och där. Men var har alla tagit vägen ? Försvan tränden och alla rosa hår dog med den ? Att folk kallar vissa  "emo" är både rätt och fel. Slangen "emo" uppstod ju som ett sammlingsnamn för alla svartklädda som dök upp över en natt. Det är ju igenkligen inte värre än att kalla någon för fjortis. Alla vet ju ändå att emo betyder emotsionel så same shit? Och alla vet att fjortis är när man är fjorton år men ändå används det till 17 åringar. Både fjortis och emo är ju något man slänger ut sig för att beskriva en speciel grupp det behöver inte vara negativt menat enligt mig. Jag har själv klätt mig i den typiska "emo stilen" så jag säger inte detta för att jag ser ner på några utan jag tycker igenkligen inte man kan klaga. Men det är ändå lite synd att folk inte vågar utrycka sig med kläder längre. Så kom igen visa vad ni går för! Släng på er något som beskriver eran insida. Inte vad ni tror folk vill se er i. Men att stilar ska följa en tränd känns tråkigt.

Men det är bara min åsikt.

Kommentarer
Postat av: Lina

MAJ GADD!

2009-05-17 @ 18:39:23
Postat av: Jennie

Tack för kommentaren och snygg bild förresten :)

2009-05-18 @ 16:30:43
URL: http://jennahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0