Tjohej ;D

Klockan är runt tio och mitt huvud exploderar snart! AJ vad ont det gör. Men iallafall mamma åkte till falköping idag och operationen blir imorgon. Så då blir huset med rullstol i ett halvår. Jag har gått in i en såndär pyssel tid. Måste pilla med grejer hela tiden :P Nu håller jag på med knapp prosjektet :p Syr på massa knappar på ett par byxor^^, vet att det låter konstigt men det blir riktigt najs! Har även gjort ett lego skärp nyss. Och lina och jag sitter och diskutterar mitt känndis skap :D

Puss hej// Glad tjej


T-shirt - desigm by des

Kommentarer
Postat av: Lolozor

Jag äger. Vi äger.

2009-05-13 @ 22:22:31
Postat av: EnbartEmma

Grym tröja!

2009-05-18 @ 20:14:41
URL: http://enbartemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0