Den eviga väntan på det där j*vla tåget!


Sitter nu i skolan och väntar på det där j*vla tåget... skit drygt !! Spesielt eftersom jag är
den ända floristen som bor i Mariestad. Målarna har redan slutat och fick ju åka med det
tidiga tåget, fusk ^^, Äsh icke ska man klaga när man vet att man har sin lilla flickvän
hemma att se fram emot att få träffa. (eller är det kanske just då man ska klaga? för att
det dröjer längre innan man får träffa henne!)
 Denna dagen har bara flugit iväg, och jag
menar värkligen att den har flygit iväg!! Trodde klockan var max halv två när det var
dags att sluta för att klockan slagit fyra. Jag kom ganska långt med min tak "krona" eller
vad man man nu ska kalla det. Jag och Sarah blev även klara med stolsdynan som vi
ska ha med på mässan. Kommer bilder senare i veckan på den :)





Kommentarer
Postat av: Ola

Hej DES!

Vilken underbar blogg du har, du är lika färgstark som blomsterkreationerna du skapar.



Allt gott!

Ola

2010-09-27 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0