Hemma i varma sängen!

 


( en liten bild på kott-kronan från skolan idag:P )

Nyss ätit pannkakor och sitter nu i sängen med Eve-doo.
Tror det eller ej men jag har faktiskt hållit på med teori
frågorna ett bra tag nu. Jag är imponerad av mig själv!

Är det bara vi som längtar efter vintern, och älskar att det
är sådär härligt vinter kallt på kvällarna? Dricker te och
badar, fusk startar vintern. Jag må vara konstig men jag
tycker nog bättre om vintern än sommaren.... :)
Plus att jag älskar att jag har kunnat börja använda mina
älskade lovika vantar på mornarna!! Nu ser vi bara fram
emot lusekofftan och långkalsongerna!!  ( Lite snö vorre ju
trevligt med ^^,)

Kommentarer
Postat av: My

Jag längtar oxå JÄTTE mkt till vintern! Mkt bättre än sommaren. Fast hösten är min favorit årstid.

2010-09-27 @ 20:38:43
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0